Turizme tövbesini nişanlısı için bozdu

Turizme tövbesini nişanlısı için bozdu
20 Haziran 2022, 10:18
Arkas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Lucien Arkas, nişanlısı Merve Sakallı ile birlikte Alaçatı'da butik otel açtı.

Turizm cenneti Alaçatı'nın merkezinde yer alan Monreve Otel'in açılış kokteyline, iş ve cemiyet hayatından davetliler katıldı.

16 odalı

Fransızca'da "Benim Hayalim" anlamına gelen dört farklı konseptte 16 odası bulunan Monreve, sanat odaklı dekorasyonuyla beğeni topladı.

Turizm sektörüne tövbeliydim nişanlımı kıramadım

Turizm sektörüne tövbeli olduğunu ancak nişanlısını kıramadığını dile getiren Arkas, "Sakin bir noktada olmasını istiyorduk. 3 ay tadilat aşaması sürdü. Otelin ismini ben buldum. Umarım konaklayan misafirlerimiz memnun kalırlar" şeklinde konuştu. Yaz-kış hizmet verecek olan otelin restoran bölümüyle Ege ve Akdeniz mutfağının seçkin lezzetlerini misafirlerine sunacağını belirten Merve Sakallı ise "İşletmemizin en önemli özelliklerinden biri de otel misafirlerine sunulan yedi yıldızlı konsiyerj hizmeti olması. Yakın çevre için günlük kültürel ve gastronomik turlardan özel tenis ya da yelken eğitimine, plaj rezervasyonundan havaalanı transferine kadar her ihtiyaca cevap verecek şekilde hazırlandı" dedi. Konuklar gecenin devamında Arkas Trio konseriyle ağırlandı. (Yeni Asır)

Yorumlar
Mr. Topsakal
22 Haziran 2022, Çarşamba 06:27
Kıskanmayın kırolar. Adamda para var ister fındık kırar isterse ceviz
Barbaros Emiroğlu
22 Haziran 2022, Çarşamba 03:15
Vay beee herşey duygusal mühim olan insanlık butik otelde açar rustik otelde açar...
Vatan
22 Haziran 2022, Çarşamba 12:51
Adamın kullanım zamanı dolmuş motor yatak sarmış neymiş nişanlanmış para insanı mal ediyor köle ediyor bunlarda kanıtı
Ali
22 Haziran 2022, Çarşamba 12:17
Ah be amcam yükün çok ağır
Darwin
22 Haziran 2022, Çarşamba 07:34
Gönül istediğini yaşamakla mükelleftir,eğer bu hayata bir kez geliyorsak,bırakın dileyen dilediği gibi yaşasın hayatı…!!!
Edem07
22 Haziran 2022, Çarşamba 06:06
Torunu yaşında edep yahu edep !
Ozi
22 Haziran 2022, Çarşamba 03:00
Uygarlığın merkezimi??
Dede torun gibi hayat
22 Haziran 2022, Çarşamba 02:11
.
Hakan Karakoç
22 Haziran 2022, Çarşamba 01:51
Turizm can çekişiyor , sahtekar ve düzenbaz genel müdür ler yüzünden , herkes taşın etrafında dolanıyor , taşın altına elini koyan yok , yazıklar olsun , 30 yılı geçirdim turizmde, lanet ettim resmen
Ece Türkkan
22 Haziran 2022, Çarşamba 01:38
Torunum istedi diyecek gibi duruyor ???? Para içinde olmaz artık bu kadar yaa?? Kız estetik olurken midesinide aldırmış galiba ????
Tuğrul
21 Haziran 2022, Salı 09:14
Böyle nişanlım olsun bende acarım butik değil 5 yıldızlı hilton acarım yeterki bunun gibi bir nişanlım olsun ama bazıları kabuklu seviyor
Miranda
21 Haziran 2022, Salı 05:14
Dedemin nişanlısı istemiş
Kaan
21 Haziran 2022, Salı 12:51
Para gibisi yok, Her yer, Her şey CENNET. Görüntüden anladınız onu ??
aramis baykan
21 Haziran 2022, Salı 09:34
izmir gibisi yok uygarlığın merkezi