Taksiler, yol kesip turist sorguladı!

Taksiler, yol kesip turist sorguladı!
27 Ocak 2020, 12:40
Taksiler, İstanbul’da TÜRSAB plakalı aracın yolunu kesip, turisti ve şoförü sorguladı! “Kolluk gücü gibi” davranan taksiciler, belgelerini “kontrol” ettikten sonra, aracı serbest bıraktı…

İstanbul’da taksiciler TÜRSAB plakalı turizm araçlarının önünü keserek “kolluk gücü gibi” belge kontrolü yaptı.

İstanbul Bahçeşehir’deki Crowne Deluxe Residence’da kalan müşterisini Sapanca’ya transfer eden seyahat acentasının aracı, otelden ayrıldıktan 200 metre sonra üç taksi tarafından kesildi. Araçtakileri indiren taksiciler, turisti ve şoförü sorgulayıp, aracın evraklarını “kontrol” ettiler…

Yaşanan kanunsuzluğu kayıt altına almaya çalışan turizm aracının şoförünü de zor kullanarak engelleyen taksicilerin bu hareketleri, turizm sektöründe büyük infiale neden oldu.

Yorumlar
Antalya Taksicileri
06 Şubat 2020, Perşembe 11:39
Biz Antalya taksicileri olarak 2019 yılı içinde bu tarz bir olayı direk havalimanı içinde yaptık 5 araç bir aracın önünü kestik ve belge sorduk tartakladık. Kendimizi bir an Türsab yetkilisi sandık Ukome veya polis sandık yaptık bir iş :) Aynı zamanda Havalimanı Belek 200 TL ye biz götürdük belekteki Meslektaşlarımız 300 TL ye geri getirdi. Karışan görüşen ses çıkartan yok neden getirmesinler. Kundu Belek bölgelerinde otel kapılarına Rehber koyduk ve turistlere Tur sattık Deri Kuyum Tekstile soktuk yüksek oranda komisyonlar aldık. Hanutçuluksa bu yaptık. Acente lerin işi olan tur işini bizler yaptık turiste 3 4 yeri paket yapıp götürdük. Ne belediye başkanı ne de vali bey bize hesap sorma dı. Bizde tüm bu olayları yaptık kime ne!!! Ukome bize 2 araçlık yer çizdi biz onu 10 araçlık yere dönüştürdük varandaşın araç park yerini gasp ettik Belediyeler bize hesap sormadı. Sözün şakası bunları yapanlar Antalya da da vardı ve var olacaktır. Denetim yapılmadığı süre ce olacaktır.
Semih KUŞKAYA
29 Ocak 2020, Çarşamba 12:08
Muz Cumhuriyeti mi burası ? Bu hakkı bu cesareti nereden kimden alıyor bu eşkiyalar ? Taksicilere plaka zorunluluğu dışında eğitim sertifikası zorunluluğu getirilmeli. Bu zorba ve yobaz insanlar direksiyon başında olmamalı. Ticaret yapamamalılar. Tek dertleri taksi plakalarının değer kaybetmemesi ve tek başlarına bakımsız taksileri ile az sermaye çok para mantığı olan bu insanların ellerinden bu belgeler alınmalı.
Mustafa Kıv
28 Ocak 2020, Salı 11:15
Şimdi burdan soruyorum.kitapçı dükkanınız var, önünüzdeki seyyar (korsan) kitap satıyor, İSTERMİSİNİZ. NOKTA.
Mustafa Kıvılcım
28 Ocak 2020, Salı 11:11
BURDAN MİLLET SALLAYIP DURUYOR. SİZİNDE İŞİNİZE BEDAVADAN ORTAK OLSALAR NE YAPARDINIZ????
haydar dursun
28 Ocak 2020, Salı 05:41
ülkeye turist getiriyorum sadece ben yolarım mantığı geçelim bunları bu ülkenin ne sahibisiniz nede gelen turist malınız. Turisti dolandıran sizsiniz 5 liraya aldığı yemeği 65 liraya satmak sizde hanutçuluk sizde haksız rekabet vergi kaçırmak sizde utanmadan çıkmış ben ülkeye turist getiriyorum ben yolarım diyorsunuz. aynaya bakın sayfayı kontrol edenler yorumları açmayacaksanız sizde onlardansınız körler sağırlar birbirini ağırlar.
Gürsel yılmaz
28 Ocak 2020, Salı 05:35
36 adet aracım var 150 000 TL VS ceza var yok 10 ay sonra gelmiş yan şeridi ihlal et sürat yap turizm belgem var diye taksicinin ekmeğini al sonrada ağla devletin polisi var diye yalakalık yap o cezayı taksiciler mi yazdı
haydar dursun
28 Ocak 2020, Salı 03:08
Acenteler ve rehberler hanutçu taksiciler eşkiya sonrada turuzmde çözüm ara. Çözüm ne biliyormusunuz sadece insan olmak turizmci olarak sağa sola değil bakın aynaya Turizmdeki en büyük sorunu göreceksiniz. Tursab Turen turob hepiniz aynısınız. sadece millet banz dokunmayan bin yaşasın dediği için bu haldesiniz ayağınıza basılınca nasıl bağırıyirsunuz. hanutçular..
enver güçlüer
28 Ocak 2020, Salı 12:54
En basit ve tek örenekle; bizim getirdiğimiz turistleri kazıklayan,ülkenin adını lekeleyen (istisnalar hariç) artık işi eşkiyalığa dönüştüren bu meslek mensuplarına kimse dur diyemezken (!) bizlerin önünü kesmek için her yol denenmekte. Son uygulama kredi kart taksitleri vs.. Bu arada taksicilere uymayan transfer araç personelini de kutluyorum,eşkiyaların seviyesine inmemiş anlaşılan. Kısacası,arkamızda kimse yok. Aidatımızı verelim oturup bekleyelim
Dr A Erdim
28 Ocak 2020, Salı 12:31
Uber’i ve yeni oluşumları engelliyenler utansın!!! İstanbul’a çok yazık
Emrullah önlem
28 Ocak 2020, Salı 10:35
Evet hukukçular neredesiniz bence taksicilere em ağır uygulama yapılsın
Kadri Tuğlu
28 Ocak 2020, Salı 09:57
Yazıklar olsun....bir bu eksikti
Faruk usta
28 Ocak 2020, Salı 09:44
Ben bir eski taksiciyim.Senelerimi verdim bu işe hakkıyla hukukuyla adaletiyle.Yoruldum olan bitenden.Taksici kardeşler ince içinizdeki ay hirsizlarini temizleyin.Gercek dürüst taksiciler bıraktı bu işi neden sahip cikilmadi diye.Sundan emin olun plaka sahipleri bir asgarî ücretli kadar vergi vermiyor.Ver kiraya al her ay 9.000 TL para yan gel yat.Dunyanin hiç bir yerinde yok böyle bir şey.Ticari taksi yatırım aracı olmaktan çıkmadığı sürece kaliteli çalışan bulumazsiniz.Haliyle kaliteli hizmette olmaz.Su an İstanbul da çalışan taksi şoförleri nin yarıdan fazlası suç makinası.Her türlü pislik var yasadiklarimdan gördüklerimden sonra ben de inandım.Ben taksim meydanında gecenin yarısı arabada kadın pazarlayan taksici gördüm.alanen bağırıyor kadın isteyen varmı diye bir megafonu eksikti.Soylenecek çok şey var çok.Hakkiyla çalışan herkese kolay gelsin.hayirli işler.
Davut Haşımoğlu
28 Ocak 2020, Salı 09:35
Yıldırma politikasi izliyorlar bu şekilde meslektaşlarımızı yıldirip sektörün dışına atip yeniden sektör dizaynı ni yapacaklar Tavsiyem bu işleri yapana degil de yaptirana bakin ve ses çikarmayan yetkilileri izleyin herşeyi anlayacaksiniz
Salih
28 Ocak 2020, Salı 08:16
Bi bu kalmıştı onu da yaptılar işte.
Acenteci
28 Ocak 2020, Salı 06:48
Biz olmayız. Bizden bir cacık olmaz. Bunu anlamak lazım artık.
Serdar goker
27 Ocak 2020, Pazartesi 11:19
Yaziklar olsun....
muhsin ipek
27 Ocak 2020, Pazartesi 08:16
taksi sen kimsin evrak soruyorsun tc polisi var 9÷1 vip araçlar turizim aracıdır bunu bilin saygılı olun
sabit dağ
27 Ocak 2020, Pazartesi 08:11
Bu aleni eşkiyalik.Bunlara gerekli en ağır ceza verilmezse,bunlar daha da azitır.Benden soylemesi.
Şükrü üzel
27 Ocak 2020, Pazartesi 07:35
Sizde taksicilere ruhsatlarını çalışma karnelerini sorun bakalım nasıl tepki verecekler belgelerini taksicilere gösteren arkadaş yanlış yapmış antalyada bizde aynı sorunlarla karşılaştık ama biz kimseye belgemizi faturamızı göstermedik olması gereken bu iddaa ediyorum önü kesilen acentacı meslektaşım istanbuldaki 17900 taksiciden fazla vergi veriyordur lafın kısası aracında oturacaksın kolluk kuvvetleri aracaksın bunlarla muhattap bile olmayacaksın bu emsal teşkil eder acentala gelecektte büyük sorunlar yaşatır kolaygelsin arkadaşlar
Ahmet kökce
27 Ocak 2020, Pazartesi 07:15
Birkaç tane kendini bilmez çıkmış ortaya çok ayıp etmişler gereken cezayı da Devletimiz verir inşallah.
Commandar
27 Ocak 2020, Pazartesi 05:57
Dünyanın hiç bir havalimanında yolcuların çıktığı zemin kat sadece taxi lere münhasır değildir. Şekil A istanbul havalimanı! Yolcu geliş katı kapıdan çık hop taxi lerin önü! İşte oraları oluşturan ve oraları yapan ve yaptıran güruh dan alınan cesaretle yol keserler de döverler de! Liyakata kişiliğe değilde Apaşlığa oy verince böyle oluyor. Adamlar haklı türkiye deki tüm otellerdeki turistleri taxi lerin taşıyacağına dair kanun var memleket de demek ki!
Yıldıray
27 Ocak 2020, Pazartesi 04:34
Benim anlıyamadım şey bu taksi şöförleri bu cesareti nereden alıyorlar Devletin polisi var kolluk kuvvetleri var bu kadar meydan boşmuş kaldı bunlar daha ne kadar ileri gidebilicekler söyliyecek hiç bir söz bulamıyorum yazıklar olsun ülkenin geldigi son nokta
ceyhun aslan
27 Ocak 2020, Pazartesi 04:29
Yazıklar olsun doymadı bu taksiciler hotele gelen turistten 50 tl yazan taksimetre de 50 euros para alıyorlar birde turizm acentasi arabalarini da rahat birakmiyorlar yazıklar olsun...
Abdulnasır akyol
27 Ocak 2020, Pazartesi 03:54
Bu ne hak ne hukuk nasıl bir turizim aracını durdurup kimlik soruyo hangi yetkiyle sen taksicisin ancak polise bildirirsin umarım kulluk birimlerimiz harekete gecer
Eskiyalar hemde.ne eskiya
27 Ocak 2020, Pazartesi 03:25
Bunlar taksici degil.mafia , bunlarin taksicilikle alakalari yok aninda toplanip yolunu kesip araclardan indirip doverler geldigimiz nokta yaziklar olsun ....
Ertan Altın
27 Ocak 2020, Pazartesi 03:06
Aynı şeyler Antalyada da var. Eşkiya gibiler. Geçen yaz kuzenim antalyada otele tatile geldi aracımla onu almaya gittim adamlar nerdeyse dövecekti.. Bunlara bir son vermesi lazım yetkililerin.. Acilen hem de..
Esat Solmaz
27 Ocak 2020, Pazartesi 02:50
Her ülkenin utanılacak yüz karaları bazı işler veya bazı şeyler vardır malesef bizim ülkemizin yüz karaları taksiciler !
Turizmci Ceyhan
27 Ocak 2020, Pazartesi 02:50
Eşkiya yi dağda aramamak lazım. Eşkiya şehirde
HUSEYIN HATIPOGLU
27 Ocak 2020, Pazartesi 02:43
Ülkemde eşkıya kanunları, bu cahil cühella kesimi ahlaksızlar kim oluyorlarda acentaların önünü kesip belge soruyorlar? Ülkemizin düştüğü duruma bakın! yazıklar olsun. Kurumumuz ne işe yarıyor? üyesinin düşürüldüğü durumdan memnunmu? Okuma yazması bile olmayan cahil taksici kesimi benim aracımı kolluk kuvvet gibi durdurup evrak talep ediyor! İnsanın isyan edisi geliyor. Yuh artık yuh.
Doğan akkoyun
27 Ocak 2020, Pazartesi 01:45
Taxsiciler terör estiriyor resmen. Tursap gene eksik kalıyor turdap verdiğimiz para haram olsun
Bilal Demirci
27 Ocak 2020, Pazartesi 01:29
Merak ediyorum ne gibi bir infiale neden oldu acentalar birliği tursap yada herhangi bir dernek kurum bu olayın üzerine gidip te ne gibi bir yaptırım yaptı taksiciler meslekten mi atıldı pilakalar ı iptal mi edildi taksiciler hakinda yapılan işlem nedir ? Artık cin şişeden çıktı ve mobil uygulama üzerinden yapılan taşıma işleri korsan ama sadece uber büyük arabalarını çekti sahadan taksiler devam ediyor ama onlar yapınca sıkıntı yok çünkü onlar zaten enbuyuk korsan şebekesi hata ( eşkıya ) korsanı gerçekten yapan kişi minibüs kulanmaz neden çünkü beli yani evrakın a bakarsın yoksa korsan ama binek araçlarla yapanlar korsan ve artık bu durum var her yerdeler sosyal medya üzerinden WhatsApp üzerinden SMS yoluyla size ulasiyorlar ve taksiciler onlara hiç bişey diyemiyor neden çünkü hepsi birbirini koluyor birine bişey olsa 50 kişi gelir bizden birine bişey oluyor kurumlarımız susuyor ya bi çıkın da bi hakimizda savunun ama nerde
Vecih guleryuz
27 Ocak 2020, Pazartesi 01:20
Taksicilerin bu eşkıyanın davranışları artık FAZLA olmaya başladı Turizm Bakanlığı bu durumu duymalı ve gereği yapılmalıdır O aractaki turistlerin durumunu düşünemiyorum Burası TÜRKİYE EŞKIYA liğa göz yumulmamalidir
Mirza said özarar
27 Ocak 2020, Pazartesi 01:13
Bu serserilere dur diyecek kimse yokmu.
Pelin
27 Ocak 2020, Pazartesi 01:13
Taksici terörüne devlet nezaman dur diyecek.Bu ülke de özgürluk varsa istediğim taşıdı kullanmak bizim elimizde olmalı.Taksiciler den tiksiniyorum.
İzzet Şahin
27 Ocak 2020, Pazartesi 01:12
Ülkeye turist getir katma değer kat sonrada rezil ol !! Dün kolluk kuvvetleri bugün taksiciler araçlarımızı durdurup turistleri sorgular olduysa yarın hatlı minibüslerde bunlardan cesaret alır !! Yeter artık biri bu hadsizliğe dur demeli !!