Dualarımız Hasan Sabuncu için…

Dualarımız Hasan Sabuncu için…
24 Mart 2020, 23:37
Otelcilik ve gastronomi sektörünün sevilen ismi Hasan Sabuncu, 5 gündür yoğun bakımda tedavi görüyor.

Koronavirüs’e yakalanan Gastronomi sektörünün duayen isimlerinden Hilton İstanbul Bosphorus’un Yiyecek İçecek Müdürü Hasan Sabuncu, 5 gündür yaşam mücadelesi veriyor.

İstanbul’da Amerikan Hastanesi’nin yoğun bakım servisinde tedavi gören Hasan Sabuncu’nun virüsü Grand Hayat İstanbul ve Hilton İstanbul Bosphorus’un iş yeri hekimliğini yapan ve Covid-19 pozitif çıkan doktordan kaptığı iddia edildi.

Hasan Sabuncu'nun oğlu Gökhan Sabuncu babasının durumuyla ilgili sosyal medya hesabında şu paylaşımda bulundu:

Bazı şeyleri anlatmak, yazmak çok zor…

Bugün Babamın Corona yüzünden yoğun bakımdaki dördüncü günü. Amerikan Hastanesi ekibi canı gönülden gece gündüz ilgileniyor. Babam Mücadele ediyor ve savaşıyor. Bizler bu savaşı yeneceğine gönülden inanıyoruz. Şu an tek ihtiyacımız dualarınız.

Allah kimseye bu korkuyu, bu acıları yaşatmasın...

Yorumlar
Onur Demirbilek
30 Mart 2020, Pazartesi 12:07
Geçmiş olsun Hasan Bey. Allah yardımcımız olsun.
Deniz mertoğlu Sv Business Hotel Taksim
26 Mart 2020, Perşembe 05:21
Hasan beye acil şifalar diliyorum,Hasan bey ve tüm insanların bu iletten kurtulmasını diliyorum
Metin topal
26 Mart 2020, Perşembe 12:27
Mevlam yardımcısı olsun inşallah sağlığına kavuşur bu illetten tüm insanlık olarak bir an önce çıkmamız Allah tan diliyorum tekrar geçmiş olsun
Vatandas
26 Mart 2020, Perşembe 07:09
Dualarimiz destek olacaktir..
Serdar BALTA
25 Mart 2020, Çarşamba 06:18
Acil şifalar diliyorum, Allah sevdiklerine bağışlasın, Kıymetli meslektaşım bunu yeneceğine kalben inanıyorum.
Güner Liman
25 Mart 2020, Çarşamba 03:28
Büyük geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.Yeneceğine inanıyorum, inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur. Dualarımız onun için.????
Numan Ersüren
25 Mart 2020, Çarşamba 01:36
En kalbî duygularla gecmis olsun dileklerimi iletir, acil sifalar dilerim. Allah sektörümüzün bu degerli insanini hepimize bagislasin. Numan Ersüren/Hannover
Ferit Volkan