Aylığı 4 bin lira... 10 yıllığına kiralık otel!

Aylığı 4 bin lira... 10 yıllığına kiralık otel!
23 Şubat 2021, 09:43
Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait otel 10 yıllığına kiraya verilecek.

Sinop İl Özel İdaresi, 10 yıllığına otel kiraya vereceğini duyurdu. Mülkiyeti Sinop İl Özel İdaresine ait Türkeli İlçesi, Güzelkent Köyü ve ilanda konumu belirtilen otel ve müştemilatı 10 (On) yıl süreliğine eşyalı olarak kiraya verilecek.

Aylık 4 bin lira, 3 yıllık kirası peşin alınacak

Eşyalı olarak kiralanacak otel ve müştemilatı için aylık 4 bin lira muhammen kira bedeli belirlendi. Otelin 3 yıllık kirası peşin olarak ödenecek.

İhale 10 Mart'ta

Otelin kiralama ihalesi 2886 Sayılı D.İ.K.’nun 45. maddesine (Açık Teklif Usulü) göre 10/03/2021 Çarşamba günü Sinop İl Özel İdaresi İl Encümen Toplantı Salonunda saat 14.30’da kiralanmak suretiyle ihale edilecek.

Yorumlar
Muzaffer baran
24 Şubat 2021, Çarşamba 09:04
Işletme maliyetleri çok yüksek, bu nedenle fiyat böyle dır, amaç elden çıkartmak, yükten kurtulmak :)
Kewells
24 Şubat 2021, Çarşamba 04:45
Sinop'ta oteli kullanımı için etkinlik olmasi gerekiyor ki aldığına değsin.festival derbi falan bu zamanda da öyle olmayacağına göre.ayrica hangi akıllı sokağa çıkma döneminde otel alır ?
Vahap Aslan
24 Şubat 2021, Çarşamba 01:19
Kiracisi bellidir.kumesmi kiraya veriyosunuz kiralayan kisi 10 yil icinde otelin sahibi olma ihtimali var. Birde musteri garatisi verilirse balli olur. Insallah yanilirim.
Otel
24 Şubat 2021, Çarşamba 01:14
10 Mart'ta açık teklif usulü ile ihale edilecek yazıyor. Körlük mü var sizde ? Gidip ihaleye girebilirsiniz. İflas edenin de teminat olarak parası kalıyor. Bu zamanda otele tatile giden varmı? Kendine güvenen cebi dolu olan girer kiralar. Seneye kâr eder.
ismet
24 Şubat 2021, Çarşamba 12:10
özel idarenin otelle işi ne devlet bu hantal emekli dolu kurumlardan ne zaman kurtulacak merak konusu
Gurbet
24 Şubat 2021, Çarşamba 11:28
3 yıllık peşin diyor hadi seneye iflaz bayragını cekerse ?ondan hic bahsetmiyor
Recep akca
23 Şubat 2021, Salı 11:10
Açık arttırma ile mi olacak !Çok düşük değil mi!Ev kirası ikibin lira!Acaba neden!