Haberler

Bakan Mehmet Nuri Ersoy turizmde dikkat çeken sürece imza attı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sektör temsilcileriyle yapılan görüşmede sürdürülebilir büyüme ve yatırım ortamının güçlendirilmesine yönelik adımların ele alındığını açıkladı.

Bakan Mehmet Nuri Ersoy turizmde dikkat çeken sürece imza attı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Görüşmede sektörün güncel durumu ve gelecek hedefleri değerlendirildi.

Sektörün gündemi ele alındı

Toplantıda turizmde sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi ve sektörün ihtiyaçları üzerine kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Türkiye’nin küresel turizmdeki konumunu daha ileri taşımaya yönelik adımlar masaya yatırıldı.

Katılım geniş oldu

Toplantıya Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alpaslan, Kültür ve Turizm Bakanlığı Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürü Neşe Çıldık, Belek Turizm Yatırımcıları Birliği (BETUYAP) Yönetim Kurulu Başkanı Ali Özdoğan, Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu ve Turizm Yatırımcıları Derneği (TTYD) Yönetim Kurulu Başkanı Oya Narin katıldı.

Kamu ve özel sektör iş birliği vurgusu

Görüşmede kamu ve özel sektör iş birliğinin önemine dikkat çekildi. Türkiye’nin turizm alanında elde ettiği başarıların kalıcı hale getirilmesi ve sektörün rekabet gücünün artırılması yönündeki çalışmalar ele alındı.

Sürdürülebilir büyüme mesajı

Bakan Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda turizmde sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi ve sektörün gelişimine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

Bakan Ersoy turizm değerlendirmelerini paylaştı

Bakan Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle yapılan görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“Turizm sektörümüzün güncel gündemini değerlendirdik. Turizmde sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi, sektörün ihtiyaçları ve Türkiye'nin küresel turizmdeki güçlü konumunu daha da ileriye taşıyacak adımlar üzerine kapsamlı istişarelerde bulunduk. Kamu-özel sektör iş birliğiyle ülkemizin turizm potansiyelini geliştirmeye ve sektörümüzü yeni başarılara taşımaya kararlılıkla devam edeceğiz.”

Yorumlar (0)