Haberler

Bakan Mehmet Nuri Ersoy’dan sürdürülebilir turizm vurgusu

Bakan Mehmet Nuri Ersoy’dan sürdürülebilir turizm vurgusu

Uluslararası Sıfır Atık Forumu'nda değerlendirmelerde bulunan Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sürdürülebilirlik vurgusu yaptı.

Ersoy, bu anlayışın yalnızca çevre politikalarıyla sınırlı olmadığını, kültür ve turizm alanlarını da kapsadığını ifade etti. Doğal ve kültürel mirasın korunmasının önemine dikkat çeken Ersoy, kaynakların verimli kullanıldığı, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir bir turizm anlayışını kararlılıkla hayata geçirdiklerini ifade etti.

Doğal ve kültürel miras vurgusu

Bakan Ersoy, turizm politikalarının temelinde çevresel duyarlılık ve sürdürülebilir kalkınma anlayışının yer aldığını belirterek, doğal zenginliklerin ve kültürel değerlerin korunmasına yönelik çalışmaların sürdüğünü söyledi.

Kaynakların daha bilinçli kullanılması gerektiğini vurgulayan Ersoy, sürdürülebilir turizmin gelecek nesillere bırakılacak önemli miraslardan biri olduğunu dile getirdi.

Sosyal medyadan da paylaştı

Bakan Mehmet Nuri Ersoy, forumun ardından sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

"Uluslararası Sıfır Atık Forumu'nda, sürdürülebilirliğin yalnızca çevre politikalarının değil, kültür ve turizmin de ayrılmaz bir parçası olduğunu bir kez daha ifade ettik. Doğal ve kültürel mirasımızı korurken kaynaklarımızı daha verimli kullanan, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir bir turizm anlayışını kararlılıkla hayata geçiriyoruz. Geleceğe bırakacağımız en kıymetli miras; korunan doğa, yaşatılan kültürel değerler ve sürdürülebilir bir yaşam kültürüdür. Bu hedef doğrultusunda çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz."

Yorumlar (0)