Türk otellerinin bekar erkeklere yönelik uygulaması Rus basınında!

Türk otellerinin bekar erkeklere yönelik uygulaması Rus basınında!
21 Eylül 2021, 09:03
Türkiye'deki bazı otellerin, yanlarında kadın ya da çocuk bulunmayan, yalnız ya da grup halindeki Rus erkek turistleri otellere almadığı ileri sürüldü.

URA.RU haber portalı haberini Rusya Tur Acenteleri Birliği Başkanı Sergey Golov ve tur acenetesi Rozovıy Slon'un genel direktörü Aleksan Mkrtçyan'a dayandırdı.

Portala konuşan Golov, Türkiye'de yalnız seyahat eden erkek turistleri ağırlamayı reddeden çok sayıda otel olduğunu söyledi. Golov'un iddiasına göre, oteller gelen müşterilere yalnızca ailelere hizmet verdiklerini beyan ederek "yalnız erkek turistlerin otellerinde bir işi olmadığını" söylüyor.

Mkrtçyan ise Türkiye'deki belirli otellerin 3-5 erkekten oluşan grupları kabul etmediğini dile getirdi.

Konuyu haber yapan bir diğer haber kanlı 1Prime'a konuşan Natalya Leşukova da Türkiye'de ailece tatil yaptıkları sırada kendilerine sonradan katılan 18 ve 9 yaşındaki iki erkek yeğenini otelin kabul etmek istemediğini aktarıyor. Leşukova araya girip gelenlerin "yalnız erkekler" olmadığını, akrabaları olduğunu beyan edince çocukların otel kaydının yapıldığını söylüyor.

Konunun gün boyu haber kanallarında ve sosyal medyada gündem olması üzerine Sergey Golov yeni bir açıklama yaptı ve "Türkiye'de yalnız Rus erkek turistler için genel bir yasak yok. Sadece bazı oteller bunu yapıyor" dedi.

Türkçe kaynaklar tarandığında, özellikle Antalya'daki otellerin 2010'lardan bu yana tek başına seyahat eden erkek turistleri kabul etmediği yönünde çok sayıda habere rastlanıyor. (Turkrus)

Yorumlar
P kuti
27 Eylül 2021, Pazartesi 07:03
Ben 20 yıldır marmaristeyim ne gördüm ne duydum turistler kesinlikle rahatsız edici davranmıyorlar
Inci
24 Eylül 2021, Cuma 07:33
Cok dogru bir uygulama
MutluHan
24 Eylül 2021, Cuma 07:21
Bizi de kabul etmediler, sadece Ruslar a has bir uygulama değil ki. Kaldı ki biz çocuklarla rezervasyon yapmıştık. Biri 5 biri 8 yaşında bizmkilerin, içki de içmiyoruz ustelik ;). Erkek erkeğe takılalım hafta sonu demiştik ama yalnız erkek misafir alamiyorlarmış :) adamlar memlekette erkek olmanın zorluğunu bu yaşta öğrendiler ;) izah edememiştim
Tuğrul Coşar
23 Eylül 2021, Perşembe 09:42
Bir düşünün empati yapın Ailenizle tatile gitmişsiniz güzel bir otel iyide para vermişsiniz bir kaç zibidi tek kafayı çekmişler nerlerinden içtikleri belli değil kariniza kızınıza gözünü dikmiş bakıyor gürültü yapıyor bağırıp çağırıyorlar. Ne yapardınız?
ALANYA
22 Eylül 2021, Çarşamba 10:13
Yalnız gelen rus erkekler içince bokunu çıkarıyor iki kişi bin kişiyi rahatsız ede biliyor bunun 10 kişilik grup olması demek gerisini siz düşünün yalnız erkek türk rus fark etmiyor örnek en iyi otellerinden birisi 16 yaş altı kabul etmiyor Alanya da bu otel 5 yıldız
Cafer tayyar
22 Eylül 2021, Çarşamba 10:13
Marmariste niko dayı híçbir zaman böyle bir şeyler karşilaşmaz,neden mi,çünkü kendini bilen birisi.kulturlu insan her zaman kendini belli eder.
gökhan
22 Eylül 2021, Çarşamba 08:11
birtek rus olarak düşünmeyin ingilizlerin 4 5 bekar erkek turist kafalar iyi olunca oteli yıkarlar. Aileleri yaninda olunca en azından kontrollü davraniyorlar. bu yaz kaldığım otelde bekar erkek vardı havuzda deve güreşi oynamaktan kimse havuza yaklaşamadı. bekar ne kadar bayan turist varsa zıplayıp durdular. bir daha otele sormadan rezarvasyon yaptirmam
serdal basar.
22 Eylül 2021, Çarşamba 06:42
Bir gun oludeniz de 10 tane otel rezerve etmistim 10 tanesi de tek erkek bekar diye almamisti. Arkadaslar oteller ve pansiyonlar dinlenme yerleri boyle bir sacma uygulamanin kaldirilmasi lazim. Hadi onu gectim Istanbul da bekar evi bulamiyorum yemin ederim bekar diye 1000 tl ise 2000 tl evler sanki her gece parti yapcaz her gece calcaz oynucaz lan isten eve evden ise giden birisiyim Hayat gercekten bekarlara zor
ergin Trabzon
22 Eylül 2021, Çarşamba 03:32
Bende otel işletmeciliği yapıyor un Trabzon'da her türlü müşteri kabul ediyoruz.Bazi kalabalık çocuklu aileler bazı oteller tarafından alınmıyor.
Hüseyin
22 Eylül 2021, Çarşamba 03:26
Sadece Rus erkekleri değil Türk erkekleri de ailesi olmadan kabul etmiyorlar etseler bile aile fiyatına göre yüksek fiyat istiyorlar.
Mustafa Aslan
22 Eylül 2021, Çarşamba 02:34
Çok doğru bir karar, sadece Rus Turistlere değil biz Türkler içinde aynı karar geçerli.
Cemile dut
22 Eylül 2021, Çarşamba 02:27
Yanlış bir uygulama bence benim çocuklarımda rezervasyon yaptıramadılar
Kelebek
22 Eylül 2021, Çarşamba 01:39
Çünkü 3-5 erkek bir araya geliyor iciyolar ve millete askinti oluyorlar kavga çıkıyor, kendi aralarında da kavga çıkıyor hoş olmuyo millet çocuklu çocuklu tedirginlik ve stres yaratıyorlar. Çok doğru bişey yapıyorlar almayarak.
Kara kartal
22 Eylül 2021, Çarşamba 01:35
Yerinde bir karar. Damsız alınan oteller vardır mutlaka oralara giderler.
Gürkan
22 Eylül 2021, Çarşamba 11:28
Güneydeki çoğu otel sahibi ve akrabaları yalnız gelen hatunları kovalıyor ve tabiki otelde fazla sap olmasın diye yalnız erkekleri almıyorlar ben buna çok şahit oldum
Tamer Öztekin
22 Eylül 2021, Çarşamba 11:18
Batı Avrupalı veya Rus bekar erkekler nispeten daha efendice davranıyorlar ama bizim yerli guruplarda, şamata, küfür, sarkıntılık, ne ararsanız var. Eleştirmeden önce davranışlarımızı düzeltmeliyiz. Doğru bir uygulama..
Tarık Baykal
22 Eylül 2021, Çarşamba 08:46
Evet bu doğru bir haber. Sadece Rus ya da yabancılara bu uygulama yapılmıyor. Bende aynı şey yaşadım. Bu insan haklarına aykırı bir uygulama. Devletin bir an önce bu otelleri tespit edip ceza uygulamalı. Çünkü hangi ülke de tatil yaptımsa böyle bir şey ile karşılaşmadım.
S.G.
22 Eylül 2021, Çarşamba 08:29
Temmuz ayında otelde kaldık ailece 3 kişilik ve 2 kişilik oda tuttum 4 kişi kaldım daha sonra yeğenim geldi bir gece bizim odada kalacak izin vermediler çocuklarım çok üzüldü bende çok sinirlenmiştim
Yüksel
22 Eylül 2021, Çarşamba 07:53
Aynısı geçenlerde Alman basınında da vardı. Ne saçma bir uygulama. Neymiş, fazla eğleniyorlarmı?. Yahu adam yas tutmaya gelmiyor, tatile geliyor, eğlenecek tabi ki...
İfk
22 Eylül 2021, Çarşamba 05:38
Anlaşılmayacak bir şey yok. Aileler rahatsız olmasın diye.
Kenan gorkem
21 Eylül 2021, Salı 08:55
bu türk erkeklerinide yapılan birşey. ayrımcılık. aile oteliymis. ozaman bayanlarida tek alma hakkınız yok. tek gelen her kadın iyide. her erkekmi kötumu , veya baska niyetlemi geliyor.
Fuat yalçın
21 Eylül 2021, Salı 08:37
Ben başvurdum kabul etmediler tek erkeksin diye
Yalnız Türk