Rus ve Alman turistler Türkiye'de birbirlerinden hangi konularda şikayetçi?

Rus ve Alman turistler Türkiye'de birbirlerinden hangi konularda şikayetçi?
15 Haziran 2022, 10:05
Rus turizm portalı Türkiye'de tatil yapan Rus ve Alman turistlerin birbirlerinden şikayetçi oldukları konuları masaya yatırdı.

"Türkiye sahillerinde Ruslar ve Almanlar birbirlerinin fazla alkol almalarından ve taşkınlık yapmalarından şikayetçiler.” “Tonkosti Turizma” adlı Rus turizm portalı bu konuya yer verdi.

Habere göre, Türkiye’de tatil yapan bazı Almanlar Rus turistlerin yüksek sesle konuşmasından, şarkı söylemesinden ve aşırı rahat tavırlarından şikayetçi olduklarını dile getirdi.

Rus turistlerin de bazıları Almanların çok yüksek sesle kahkaha atmalarından ve konuşmalarından, ayrıca çocuklarının her türlü davranışına müsamaha göstermelerinden yakınıyor.

Alman turistlerin, Rusların açık büfede tabaklarını yiyemeyecekleri kadar fazla yemekle doldurmalarından ve çok fazla alkol almalarından şikayetçi oldukları belirtilen haberde, Almanların da en az Ruslar kadar alkol aldığına dikkat çekildi.

Rus ve Alman turistler arasındaki başlıca farklılığın ise Rus turistlerin çok fazla bahşiş bırakmaları, ancak Almanların bu konuda çok cimri davranmaları olduğu yorumu yapılıyor. (Turkrus)

Yorumlar
Mustafa gümüşay
17 Haziran 2022, Cuma 05:15
Bir alman turist 10 rusa bedeldir.
Scharif07
16 Haziran 2022, Perşembe 08:01
Aç Almanlar geleceğine zengin ruslar gelsin.Almanlar in eli cebine gitmiyor tatili nasıl bedava kapatırım diye hesaplıyorlar.Alış verişte en zayıf halka Almanlar.Ruslar eğer parası varsa herşey alıyorlar.Herkese faydası var.Ve TÜRK bayraklı (baskılı)malları alanlarda ruslar yine.O bizi çok seven Avrupa lıların Türk bayraklı yada baskılı malları aldığını görmek pek mümkün değil.
Murti
16 Haziran 2022, Perşembe 06:19
Serhan Beye katılıyorum gittikleri yere uyum sağlayaman tuhaf bir ırk ne selam ne sabahları var.Yemek konusunda felaketler.Ayrıca ruslar bahşiş vermez kim diyo Almanların üzerine tanımam.
Ahmet Turan
16 Haziran 2022, Perşembe 03:33
Sabahın 6 da şezlong kapmak için havlu bırakan Almanları poh pohlamak şaşırtıcı. Otelde 2 kez tartışmam oldu. 2 olayın faili Almandı. Ayrıca silikonlu ve sert mizaçları ise....
Burçak Encu
16 Haziran 2022, Perşembe 02:12
Ruslar Almanların tırnağı olamaz. bizim ülkemizde bizleri yukarıdan bakıyorlar aşağılıyorlar. Hepsi de alkolik, Rusların bizi ne faydası oldu şimdiye kadar? Almanlar ülkelerini Türklere açtı ekmek aş verdi rahat hayat verdi. Ruslar Türkiye'ye gelmezse Avrupa'nın zenginleri Türkiye'ye gelir Çok da rahat ederiz
Almanci
16 Haziran 2022, Perşembe 02:04
Ruslar görgusuz kendini beğenmiş biraz pisler, Almanlar kalite dir
Tecrübeli
16 Haziran 2022, Perşembe 11:53
Savcılık bu konuda harekete geçmesi gerekiyor...hemde hemen...turkleri rahatsız eden ruslara acilen 10 ay hapis cezası arti para cezasi arti Sınır dışı verilmesi gerekiyor. Tayland ülkesinde olduğu gibi..çünkü Tayland ruslarin nasıl kötü insanlar olduğunu biliyor....Türkiye'de ruslara çok hak verilmiş.....yeter artık......
Tokay Demir
16 Haziran 2022, Perşembe 11:45
Turist turistir. Seçmece karpuz değil. Rasyonel düşünün. Hepsi gelsin. Baştacı yapın.
Tecrübeli
16 Haziran 2022, Perşembe 11:45
Ruslar gelmesin..Ruslar burda herkesi rahatsız ediyorlar.şantaj yapıyorlar. Türkler küfür ediyorlar. Ezan okunduğu zaman dalga geçiyorlar.yasa dışı çalışıyorlar. Türklere TURKI PRIDURGI (Apatal. Gerizekalı. Öküz pis türkler)diyorlar fuhuş yapıyorlar hırsızlık yapıyorlar. Birbirlerine türkiye ye gittiğinizde çocuğu olanları çocuklarını kullanin diyorlar.kendi ülkelerinde yapmadıkları pislikleri burda yapıyorlar Şikayet ediyoruz jandarma hiç bir şey yapmıyor...yeter artık....bu ülke bizim...onların değil..
Pilot
16 Haziran 2022, Perşembe 11:38
Benden önceki yorumcuları kutluyorum. Rus turistleri istemeyen diğer insanlar olduğunu görmekten mutlu oldum. Türkiye Rus turistlere muhtaç değildir. Bizi Ruslara muhtaç gösteren işbirlikçı şirketlere, 1 yıl sonra uluslararası yaptırımlar uygulanacak ve TÜRKİYE RUSYA DEFTERİNİ KAPATACAKTIR.
Erdem Sabri ÖZEL
16 Haziran 2022, Perşembe 06:12
Ruslar gelmesin, Katsapları istemiyoruz
Yabancı
16 Haziran 2022, Perşembe 06:12
Has Almanlar fazla gelmiyor. Rusların yüzünden.
Serhan Eryörü
16 Haziran 2022, Perşembe 12:17
Alman turistleri tercihimdir, Ruslar görgüsüz ve aç gözlüler benim ülkemde sanki burası onlara ait gibi davranıyorlar Ruslar Türkiye ye gelmeye başladığından bu yana Avrupa ülkesinin düzgün turistleri gelmez oldu ne kadar kültürsüz avam Rus varsa buraya doldu.