HIKVISION

TÜRSAB çözüm için devrede...Mutabakata varıldı

TÜRSAB çözüm için devrede...Mutabakata varıldı
09 Ocak 2020, 10:39
İstanbul Havalimanı'nda yolcu karşılama konusunda yaşanan sorunlarla ilgili TÜRSAB Yönetimi devreye girdi.

TÜRSAB Başkanı Firuz B. Bağlıkaya başkanlığındaki heyet, İstanbul Havalimanı'nda yolcu karşılama konusunda yaşanan sorunları yerinde inceleyerek, kalıcı ve uygulanabilir çözümler bulmak amacıyla IGA yetkilileri ile toplandı.

İGA'yla çözüm için mutakabata varıldı

Daha sonra alandaki seyahat acentası faaliyetlerini inceledi. Toplantı sonucunda sorunların çözümü konusundaki çalışmaların hızlandırılması ve kabul edilebilir uygulamaların gerçekleştirilmesi konusunda IGA ile mutabakata varıldı. TÜRSAB'tan yapılan duyuruda konuyla ilgili gelişmeler hakkında acentaların bilgilendirileceği belirtildi.

TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya ve beraberindeki heyet İstanbul Havalimanı'nda yaşanan karşılama sorununu yerinde inceledi. Heyet acenta görevlilerinin sorunları dinledi.

Yorumlar
NEWFACES TRAVEL ilhan küçük
11 Ocak 2020, Cumartesi 12:03
sacma bir uygulama biz acentalara sorulmadan fikir alinmadan yspilan uygulama cok sorun yaşayacagiz buda türk turizmini olumsuz etkileyecek birileri para kazanacsk diye acentalar kurban ediliyor
Sakir
10 Ocak 2020, Cuma 01:22
Mesele bu degil...istanbul havalimanina kim giderse gitsin veya gelsin.bunun bir bedeli var onu izah ediyorlar ..ya trafik cezasi ya otopark veya karsilama ek olarak ucret.
salih kırbaş
10 Ocak 2020, Cuma 11:49
grup karşılama nasıl yapılacak ??!! A belgeli acenta , resmi otobüs işletmesinden alınan araç servisi ve kokartlı rehberimiz istanbul havalimanın da karşılamayı yapamıyacak ise A belgemizin anlamı ne ??!!
Tanju Berk
10 Ocak 2020, Cuma 11:43
Biraz geç olmadı mı sayın Başkan ?
OkanK
10 Ocak 2020, Cuma 11:07
Sonuç yoktur, mutabakat yoktur. Oraya gitmekteki amaç yanlış olan bir uygulamanın zararlarının nasıl indirgeneceğidir. Hiçbir ülkede olmayan maliyet bize yüklenmiştir. TURSAB ın yapması gereken uygulamayı iyileştirmek değil hukuki mücadele ile tamamen ortadan kaldırmaktır.
Ahmet
10 Ocak 2020, Cuma 10:40
Mutabakata nasıl yarpıldı? Ne anlaşma yapıldı? Detay yok haberde. Ayrıca bu uygulama son derece saçma. Hem personel kullanmak zorundayız hemde havalimanına ödeme yapmak zorundayız. turizme ve acentalara kasıtlı yapılmış bir uygulamadır. IGA daha fazla para kazanma çabasında.
muharrem oney
10 Ocak 2020, Cuma 10:26
dün aksam geldi misafirimiz riyaddan 8 kişilik aile ismini yazdırdık fakat yolcu görmemiş dışarı çıkmış telefonla arıyor nerdesiniz diye genellikle çogu yolcuda görmüyor zaten bana göre yanlış bi uygulama bizlere faydası yok müşteri memnuniyeti acısından ve maliyet olarak zararı olcana inanıyoruz
Feray
09 Ocak 2020, Perşembe 04:07
Sonuç ne oldu ? Yazı var , başlık var ama SONUÇ ve varılan mütabakat ile ilgili hiç bir somut bir şey yok !