TUI'yle Marmaris'e gelen İngiliz turiste şok!

TUI'yle Marmaris'e gelen İngiliz turiste şok!
26 Eylül 2020, 09:45
İngiltere'den Marmaris'e 14 yaşındaki kızıyla birlikte tatile gelen hemşire Charlotte Snook büyük bir şok yaşadı.

İngiltere'nin başkenti Londra'dan Marmaris'e seyahat eden Ulusal Sağlık Sistemi (NHS) hemşiresi Charlotte Snook, (35) turizm şirketi TUI ile herşey dahil 1.300 sterline tatil paketi aldı.

Kızı yemek için maskesini çıkarınca kabin ekibi uyarmış

Londra'dan Marmaris'e gerçekleştirilen seferde hemşire Snook, 14 yaşındaki Olivia Snook adlı kızıyla birlikte seyahat ettiği belirtildi. Uçuş sırasında ikram olarak dağıtılan sandiviçi yemek için maskesini çıkaran 14 yaşındaki kızın kabin ekibi tarafından uyarıldığı ifade edildi.

Kızınız maskesini çıkardı, tüm uçuşlarınız yasaklandı

Marmarmis'e geldiklerinde kaldıkları otele yerleşen ve tur şirketi TUI tarafından gönderilen seyahat sözleşmesini okuyan Snook şoka uğradığını ifade etti. Snook, turizm şirketinin kendisine gönderilen sözleşme metninde " Kızınızın tüm uyarılara rağmen uçuş sırasında maskesini çıkardığı ve müdahale etmemeniz nedeniyle tüm uçuşlarınız yasaklanmıştır" ifadesi karşısında şoke olduğunu ifade etti.

Turizm şirketi tatilimi mahvetti

İngiliz yerel medyasına konuşan Charlotte Snook olayla ilgili “Herhangi bir bildiri yapılmadı. Kabin görevlisi sadece Olivia’ya maskesini giymesi gerektiğini söyledi. Daha sonra önümüze kendilerinin koronavirüs kurallarının olduğu bir parça kağıt bıraktılar. Kurallarda maskeyi indirerek yemek yemeye izin verildiğini ifade ettim ve Olivia’ya maskesini geri takmasını söyledim” ifadelerini kullandı.

Charlotte, Uzun zamandır koronavirüs ile mücadele ediyordum. Yorgunluğumu atmak ve dinlenmek için Marmaris’i seçtim. Çok heyecanlıydım ancak, turizm şirketi başlamayan tatilimi mahvetti" diye konuştu.

Yorumlar
A C
29 Eylül 2020, Salı 08:39
bu hangi firmaysa turizim bakanlıgı tesbit edip derhal geregini yapsın ki diyer firmalara ders olsun ulke ekonomisine böyle aptalca zarar verilmez
Gül yılmaz
28 Eylül 2020, Pazartesi 11:46
Bence kadın çarpıtıyor olabilir İngiliz genç kızlar genelde şımarık oluyor ve kız ikazlara uymamış olabilir. Klasik İngiliz davranışı kendileri bok atmayı çok sever
Naz kutay
28 Eylül 2020, Pazartesi 09:45
Tui turizm , almanya ve ingiltere birleşimiyle kurulmuş bir şirket. Bizimle hiç bir alakası yok Sadece türkiye yi kötülemek için yapılan bir haber.Güya marmarise giderken olmuş , Hadise kendi ülkesindeki turizm şirketinden kaynaklanıyor.Bizi baglamaz.
Turaun
28 Eylül 2020, Pazartesi 03:09
Maske çıkarmadan yemek yenecek artık böyle aevilirken soyunmak ağızdan nefes almak yasak insanları kandırıyorlar bu virüs yapay vieüatür hwrkeae bulaşacak ister inanın isterseniz karalar bağlayın
bay mustafa
28 Eylül 2020, Pazartesi 01:01
maske ağzımızdayken neremizle yiyip içeceğiz acaba
Abdullah Er
28 Eylül 2020, Pazartesi 07:47
Havayolu firmasının eğer olay anlatıldığı gibiydiyse yaptığı çok aptalca ve zalimce. Madem maske çıkarılmayacaktı öyleyse neden ikram dağıtıyorlar veya ikram dağıttıkları zaman neden bu ikramı uçakta yiyemeyeceğini söylemiyorlar ya da o zaman o ikramı hiç yapmasınlar, insanları da Ali Cengiz oyunlarıyla bu durumlara düşürmesinler.
Halk
28 Eylül 2020, Pazartesi 04:30
Tui turizm sirketinin ismini vererek boyle bis bir haber yapilmasinda belkide turizm bakaninin sagibi oldugu ets turun parmagi vardir diyenler oldu.ben bilemem bu soruyu cevaplamak icin yetkim yok.kim soruyor o gitsin bulsun cevabini
Mr mrs
28 Eylül 2020, Pazartesi 01:04
Bukadar aptalca birsey duymadim zaten bu havayolu sirketlerinide anlamiyorum havadan bile bulasan bu virus de koridordda yururken sosyal mesafeyi koruyalim !! Fakat kic kica 150 yolcu ayni anda yolculuk edelim !! Onumuze yemek koyun sonra da o maskeyi cikarmadan yemek yiyelim !!! Allah herkese akil fikir versin ,,,
Esra ozan
27 Eylül 2020, Pazar 05:04
hemşire hanıma çok büyük saygısızlık yapılmış böyle bunu yapnlar dolandırıcılık başka bişey degil saygı biraz yaa onlar hergün hayat kurtarıyolar
Fuat Tayfun Şener
27 Eylül 2020, Pazar 03:42
Çok saçma bir davranış olmuş; Türkiye uçuşunda olması ülkemizin imajına bile Olumsuz etki doğurur. O zaman kimse tatile çıkmasın daha iyi...
Öztürk
27 Eylül 2020, Pazar 04:46
Bumu haber şimdi bir kaç saatlik uçuşta kimse açlıktan ölmez , inince yiyebilirdi . Aman da aman ingilizin tatili başlamadan mahfolmus . Böyle beyinsiz ler sonucu milyonlarca insan korona dan öldü , ölmeye de devam edecek
Murat Aksoy
26 Eylül 2020, Cumartesi 10:45
Eğer olay anlatıldığı gibiyse hemşire hanıma ve kızına çok ayıp etmişler yorgunluk ve stres atmak için çıktığı tatili resmen zehir etmişler.
Fatih doğan
26 Eylül 2020, Cumartesi 05:31
Marmaris ile me alakası var konunun firma yapmış Yanlış neden marmariain ismini kullanıyorsunuz