Rusların Türkiye'ye 'Mayıs' göçü başladı

Rusların Türkiye'ye 'Mayıs' göçü başladı
29 Nisan 2023, 11:31
Ruslar yoğun resmi tatillerinin olduğu Mayıs ayı için yurtdışı turlarına dün itibariyle çıkmaya başladı. Türkiye'ye ilgi yoğun.

Rusya'da 1 Mayıs Pazartesi günü İşçi Bayramı vesilesiyle mesai yapılmayacak. 8 Mayıs Pazartesi ve 9 Mayıs Salı günleri de Zafer Bayramı dolayısıyla tatil yapılacak. Böylece çalışanlar hafta sonlarının da birleşmesiyle 29 Nisan - 1 Mayıs ve 6 - 9 Mayıs tarihleri arasında toplamda 7 gün tatil yapma imkanı bulacak.

Mayıs tatilleri için Türkiye akını başladı

Rus turizm haber sitesi Tourdom.ru tatilden önceki son iş gününde binlerce Rus tatilcinin Türkiye'ye akın ettiğini yazdı. Habere göre Moskova ve Petersburg'dan Antalya, İstanbul, Bodrum, İzmir, Dalaman'a yoğun uçuş programları var.

Türk otelleri fiyatları indirmişti

Mayıs tatillerinin arifesinde Türk otelleri daha fazla Rus turisti çekebilmek için fiyatlarında ciddi indirime gitmişti. Ege otellerinde Nisan'a göre konaklama fiyatlarında yüzde 30-50'ye varan indirimler yapmıştı. Rus tur operatörleri özel promosyonlar ve indirimli fiyatlı turları Rus turistlere sunmuştu.

Yorumlar
Hakan kaya
05 Mayıs 2023, Cuma 10:13
Bu olumsuz yorum yapanlar ne iş yapıyor ne kadar rus gördület hayatlarında merak ettim. Doğma büyüme antalyalıyım. 3 tane 5yıldız otelde mağzam var. 1998 den bu yana turizmdeyim. Hayatınızda 20 tane rus görüp ön yargı ile saçma sapan yorum yapıp komik duruma düşmeyin. Gelin 1 yıl türk ve rus turistlerin okduğu yerde kalın. Sonra yorum yapın
Emrah Elban
04 Mayıs 2023, Perşembe 01:06
Bu Ruslara laf edenlere guluyorum.. gelip bir Rusyayi gorsunler... edebiyat, tiyatri, klasik müzik, pop muzik, resim, bale, spor, fizik, matematik, uzay arastirmalari ve kimyada yaptiklarini bir incelesinler de ondan sonra kimin gorgusuz oldugunu tekrar düşünsünler...
Aşkım Taner
03 Mayıs 2023, Çarşamba 09:09
Ben 22 yıldır Moskova da yaşıyorum bizim insanlarımız dan daha saygılı ve kültürlü insanlar, Tabiki kırsal kesimden gelen turist görgüsüz olur,biz kendi milletimize ırkçılık yapıyoruz taki tut devlet insanları bunu yapıyor....
Taner Kurar
03 Mayıs 2023, Çarşamba 01:18
Kaç Rus gördünüz hayatınızda hemen karalama yapıyorsunuz? 15 sene Antalya' da otel işlettim. Çok kibar ,düzgün aileler ağırladık. Dürüst ve dobra insanlardır Ruslar. İçmeye gelen elbette olacak. Tatsız olaylar her otelde ,her milletten olabilir. Tatile geliyor insanlar.Hemen karalama yapmayın.
Turizmci Reco(33 Yıldır bu işteyiz)
02 Mayıs 2023, Salı 10:32
Müslüman diye geçinen nimete saygı göstermeyen herşeyi eleştiren önündeki elmayı görüp bu ne diye her şeyi soran hiç bir şeyi beğenmeyen masadan kalkmasını bilmeyip heryeri evi zanneden çay taşımaktan personelin imanını gevreten oturup gazete okuyup restorandan kalkmasını bilmeyen eğlenmesini bilmeyip etrafı kesen tatilden çok eleştiriye gelmeyi alışkanlık haline getiren bizim milletimize göre daha yazarsam 1000 tane daha vardır yemin ediyorum Ruslar olmasa açız biz açız düşünüldüğü gibi değil 10 değil 100 numara insanlar Kadir kıymet biliyorlar atmasyon değil nokta eleştiri yapan kibar insanlar Ruslar
Berna Özveri
01 Mayıs 2023, Pazartesi 02:07
Hayatinizda göreceğiniz en kaba, en saygisiz kültürsüz millet. Putin yasaklasa da gelmeseler. İnsanlığımizdan çıkardılar bizi. Irkçı olduk onlarin yüzünden. Rusların kaldığı hicbir otel, restaurant vs adım atmiyorum. Yanlışlıkla bulunmysdamda kabaliklarini terbiyesizliklerini yüzlerine soyluyorum.
Salih kaya
30 Nisan 2023, Pazar 04:58
Gerçekten turist olarak istenmeyen bir milletir ruslar yemek yerken görmemişler gibi yemek büfelerinde ne varsa tabak tabak alirlar sipariş isterken yemek yeme.kültûrleri.gibide görgüsüzler icip icip oraya buraya satasirlar tatli tuzlu eksi ne varsa masaya tasirlar ve genellikle yemeden çöpe dökülür kalktikları masayi bir garson ve komi 10 dakikada zorla temizlerler emin olun hicbir calisan istemez ruslara hizmey etmeyi