Didim Caprice Otel'le ilgili yeni gelişme!

Didim Caprice Otel'le ilgili yeni gelişme!
15 Şubat 2020, 10:12
'Jet Fadıl' olarak bilinen Fadıl Akgündüz'ün hayata geçirdiği Aydın Didim'deki Caprice Otel’le ilgili önemli bir gelişme yaşandı.

Didim’de uzun yıllardır Akbük oteller bölgesinde faaliyet gösteren Caprice Otel’in turizm işletme belgesi Kültür ve Turizm Bakanlığınca iptal edildi. Aydın Ses Gazetesi'nden Hüseyin Çalışkan'ın haberine göre geçen yıl otelle ilgili olarak şirket devrinin yapılmasının ardından resmi süreç başlatıldı.

Zabıta tutanak tuttu

Süreç içerisinde Turizm Bakanlığı, şu an tadilat aşamasında olan otelin turizm işletme belgesini iptal etti. Otelin tadilat aşamasında olmasından dolayı Didim Belediyesine yapılan ruhsat başvurusu da belediye zabıtası tarafından kabul edilmedi. Kabul edilmeme sebebinin ise otelin aldığı yapı kayıt belgesinin neresini kapsadığına yönelik bir bilgilendirmenin yapılmadığı gerekçe gösterilirken, önümüzdeki günlerde Didim Belediyesi Yapı Kontrol Müdürlüğü ekipleri ile Çevre ve Şehircilik Aydın İl Müdürlüğünden gelen ekiplerinin denetleme ve incelemesi sonrasında konunun teknik olarak ele alınacağı öğrenildi.

Öte yandan Didim Belediyesi Zabıta ekipleri polis eşliğinde otele gelerek, otelin ruhsatının olmaması sebebiyle resmi işlem başlattı ve konuyla ilgili tutanak tutularak otel yetkililere durum bildirildi.

Didim Belediyesi Yapı Kontrol Müdürlüğü ekipleri ile Çevre ve Şehircilik Aydın İl Müdürlüğünün yapacağı teknik incelemenin ardından yapı kayıt belgesi içerisinde yer almayan yapıların da yıkılacağı bilgisine ulaşıldı.

Yorumlar
Hüseyin Demir
17 Şubat 2020, Pazartesi 01:58
Ahirete kaldık fıdılla
Naz
16 Şubat 2020, Pazar 11:49
Bir şey değerinin altında satılıyorsa ve değişik vaadlerle kandırmak için türlü cazip teklifler yapılıyorsa lütfen biraz uyanın artık lütfen...Ormanın içlerine villalar yapılmış belediye şehircilik hiç görmüyor mu devletin birimleri niye çalışmıyor ormanı katlediyolar yaptıkları villaların yolu dahi yok insanlar doğal hayatın içinde ayılarla domuzların yaşam alanlarını bozduklarını hiç mi farketmiyorlar off yazılacak şey çok..??
Koyun koyunoğlu
16 Şubat 2020, Pazar 07:13
Benim Fadila güvenim sonsuz, allahin izniyle Fadil yeni yatirimlar yapacak bizde bütün paralarimizi Fadila veririz allahin aslani Fadil ????????
Derya gemici
16 Şubat 2020, Pazar 05:32
Beter olsunlar. Onca calisanin hakkı emeği üzerinden para kazandılar. 1.5 sene oldu hala paramı vermediler. Haram zıkkım olsun hakkım.
İzmirli
16 Şubat 2020, Pazar 05:03
Bir bardak soğuk su içecekler !
ibrahim
16 Şubat 2020, Pazar 04:25
alacagimiz tahsil edemedik
Perihan Gürcanlı adına
16 Şubat 2020, Pazar 04:11
Nisan ayi girisli devre mulkümuz ardi ne olacak
Motie Sokie
16 Şubat 2020, Pazar 01:23
Jet Fadıl kaziklamaktan benim saf milletim de kaziklanmaktan bıkmadı...Almayın..başınıza gelmez...
Kürşat
16 Şubat 2020, Pazar 11:56
Gene mi dolandır dı milleti
Leo ref
16 Şubat 2020, Pazar 11:29
Hala bunlara ınanıp devremülk alan varya
Tan
16 Şubat 2020, Pazar 10:36
Sen fadilin otelinden hisse al eee
Sevtap kokver
16 Şubat 2020, Pazar 04:28
Buyuklerimize sesleniyorum sene 2002 de daire teslim olucakti antalya lara plaja yakin fadil bey daire anahtarimizi Halen vermedi ne tapu alabildik nede parami yurdisinda calistim vatanimda evim olsun diye temeli dõnmek icin ne evim oldu o saaten sonra ne para güvendim inandim .....??????
Bedbaht
16 Şubat 2020, Pazar 01:21
Evet arkadaşın kaygısını yaşayanlardan birisi olarak ... uzun süreli devre mülk alanların durumu ne olacak.Tarihleri geldiğinde yararlanacaklarmi...Yoksa yararlanamayacaklarmi
Fikret sagir
16 Şubat 2020, Pazar 12:37
Bunlar cete,bunlar teror, dini imani kullanip milleti somuren pislikler. Gecen yil geldik ayni gun terk ettik oteli paramizin bir kismi iade edilecekti halen tik yok . Lutfen dolandiricilik unvanida eklensin suc sicillerine be birdaha acilmamak uzere kapansin . Turkiyenin yuz karalari
Defne
16 Şubat 2020, Pazar 12:09
Kış sezonunda kapalı oluyor
Serpil dervişoğlu
15 Şubat 2020, Cumartesi 10:28
Geçen sene .5 yıllık tatil aldım .2 tane .şimdi ne olacak .hakkımız .paramız .durumumuz . Lütfen bilgilendirirmisiniz .
Musa genc
15 Şubat 2020, Cumartesi 05:20
Şu anda otel hizmet veriyor mu?Uzun süreli devremülk alanların durumu ne olacak?