20 Ekim 2018
E-Bültene Abone Ol!

Çağatay Yolda mı kaldı? Ünlü seyahat acentası hakkında iflas söylentileri!

Çağatay Yolda mı kaldı? Ünlü seyahat acentası hakkında iflas söylentileri!
16 Mayıs 2018, 12:37
Sattığı turları kaldıramadığı iddia edilen Çağatay Yolda Turizm Seyahat Ltd. Şti., hakkındaki iflas söylentileri arttı. Şirketin kaldıramadığı turların ücretlerini ödeyemediği de gelen bilgiler arasında.

Yaptığı televizyon programıyla elde ettiği ünü "Çağatay Yolda" markasıyla turizm sektörüne taşıyan Çağatay Şahin, ekonomik açıdan zor günler yaşıyor. Satış yaptığı turları gerçekleştiremeyen Çağatay Şahin'in müşterilerinden aldığı ücretleri de ödeyemediği gelen bilgiler arasında.

"Zor durumdayız, bize zaman tanıyın"

Konuyla ilgili ulaştığımız Çağatay Şahin ise yaşanan ekonomik sıkıntıyı doğrulayarak, kendilerine biraz zaman ve anlayış tanınması gerektiğini söyledi.

Dövizdeki dalgalanmalar nedeniyle yurtdışında çalıştıkları bazı operatörlerle sıkıntılar yaşadıklarını ve bu nedenle planladıkları turları kaldıramadıklarını anlatan Çağatay Şahin, "Ticaret bilgimizin zayıflığı ve iyi niyetimizin kurbanı olduk" dedi.

Şirket olarak varlıklarını sürdürdüklerini vurgulayan Çağatay Şahin, 5-6 aylık bir süreçte tur alan kişilerin paralarını ödemeye çalışacaklarını belirterek şunları söyledi: "Ülkemizin içinden geçtiği durum hepimizin malumu. Turlarımızda her şeyin en iyisi olsun dedik. Ne yazık ki ticaretin bizi bu noktalara getireceğini hesap edemedik.

Bu ülkedeyiz ve hiçbir yere kaçmıyoruz. Önünde sonunda herkesin borcunu ödeyeceğiz. Aksi bir durumu aklımızın ucundan bile geçirmedik. Yoksa huzurla yatağımıza yatamayız. Kimseyi mağdur etme hakkımız yok; ne bu dünyada ne de öbür dünyada... Herkesten biraz anlayış ve zaman rica ediyoruz. "

Yorumlar
Servet Gültekin / Turizmci
27 Eylül 2018, Perşembe 01:25
Sevgili Çağatay Kardeşim, Seni Turizm ile uğraştığım için, Televizyonda yaptığın “Çağatay Yolda” programınla tanıdım. Turizme girerek çok iyi ettin, kalite olarak nerdeyse dibe vuran sektörde elit, kaliteli, sanat yaparak çok çok güzel turlara imza attın. Ancak öyle bir fırtına geldi ki senin mola verdiğin sürede 4.5 olan euro şimdi 7.5 arada 3 euro fark var, dağ dayanmaz. Çoğu köklü firmalar konkardato ilan etti. Sen de arabana kadar sattın biliyorum. Ticarette kar da olur zarar da olur. Dürüst davranan, kimsenin hakkını yemeyen, insana saygılı kişiler düşse de kalksa da, gün gelir karanlık, loş günler yerini güneşli günlere bırakır. İnsanlara güzelini en güzelini verme çabaların ömrünün değil 4 ayını, 4 yılını yedi diyebilirim. İnşallah daha güzel turlara imza atmanı bekliyorum. Yılmak yok. Yıkılmak yok. Yolun açık olsun. Hayatımda hiçbir tur ile müşteri olarak gitmedim. İlk turuna beni de yazmanı rica ediyorum. . . Temennim “ÇAĞATAY SONSUZA KADAR YOLDA” olsun...
Serpil Sercen
18 Eylül 2018, Salı 09:55
Size ne olursa olsun siz Çağatay'sınız.. Her zaman zirvedesiniz bilin istedım.
HALE AZAP
05 Eylül 2018, Çarşamba 01:06
İnci Kefali turuna gitmemize 2 gün kala zahmet edip iptal olduğunu haber verdiler sonra muhattap ara ki bulasın!!! Ortada ödenmeyen paralar ve yüzlerce mağdur insan varken bundan sonrası içinde güvenip kim gider turlarına !!! Verdikleri geri ödeme sözlerini bile tutamadıkları için iyi niyetlerimizin suistimal edildiğini anladık , hukuki yollara başvurduk
fazilet çağlar
25 Temmuz 2018, Çarşamba 08:27
Sevgili Çağatay ve Serpil, sizler dürüst çalışkan verdiği sözü harfiyen yerine getiren çok kıymetli insanlarsınız. Ülkemizin içinden geçdiği bu zorlu günleri hepberaber atlatacağımıza ve tekrar birlikde dünyayı keşfe çıkacağımıza inanıyorum. Allah yardımcınız olsun.Kolay gelsin.fç
Hilal Diker
12 Temmuz 2018, Perşembe 10:30
Ben ilk defa sizinle seyahat edecektim. Tura 1 gün kala tur iptal edildi. 3 aydır paramın iadesini en azından iletişim kurmayı bekliyorum. İyi niyetlerine ben de uzun süre inandım ama o süre çoktan aşıldı
AHMET SEDAT SARGIN
28 Haziran 2018, Perşembe 10:39
Daha öncede burada belirttiğim gibi, Çağatay Yolda 17-22 Nisan 2018 İspanya turunu geziye 2 gün kala iptal etmiş olup, firma yetkilisi Serpil Hanım 14 iş günü içerisinde tur bedelinin ve diğer harcamaların kendileri tarafından ödeneceğini söylemesine rağmen 2,5 ay oldu halen herhangi bir ödeme yapılmamıştır. Ancak defalarca aradıktan ve e-mail gönderdikten sonra bir iki defa iletişime geçerek “biz buradayız, mutlaka paranızı ödeyeceğiz” deyip ama bir türlü halen paramızı geri ödememişlerdir. Telefonda hep verilen sözler, uzun uzun konuşmalar, hep bizden beklenilen anlayış ama maalesef yapılan bir ödeme yok. Onlar mı mağdur biz mi mağduruz anlamadık, eğer iyi niyetliler ise önce ödemelerini yapsınlar... Bir atasözü vardır “Lafla peynir gemisi yürümez” AHMET SEDAT SARGIN
Jale özgiray
22 Haziran 2018, Cuma 10:15
Çağatay Serpil bu zor günleri atlatacağınızda adım gibi eminim dualarım sizinle
Mehmet Boyacı
21 Haziran 2018, Perşembe 01:09
Çağatay ve Serpil için iyi duygular beslemek artık çok zor. Yazıda 5 ila 6 ayda borcunu ödeyeceğini söylüyor. Ama benim alacağım için bana söyledikleri zamandan bu yana geçen süre bu süreden çok fazla. Eğer süreyi bu röportajdan sonra geçerli diyorsalar o zamanı da bekleyeceğiz. Ancak insanların anlayışına sığınarak ederek borç ödenmez. Buna riyakarlık ve insanların iyi niyetini kullanmak denir. Yerli para ile aldığın turu yerli para ile satıyordun ,yabancı para ile aldığın turu yabancı para ile satıyordun . Bu işleyişin neresi ülkedeki gidişat ile ilintili. Buna resmen kandırmaca denir. Tüm mağdurların ve Çağataycıların bilgisine sunarım .Saygılarımla.
Filiz Doğru
18 Haziran 2018, Pazartesi 05:28
İçinde bulunduğunuz zor zamanları atlatıp, daha güzel gezilerde görüşmek üzere
Ahmet Sedat SARGIN
30 Mayıs 2018, Çarşamba 04:40
"Çağatay Yolda" firmasının düzenlediği 17-22 Nisan 2018 İspanya turu, firmaca geziye 2 gün kala iptal edilmiş olup,14 iş günü içerisinde tur bedelinin ve yaptığım diğer harcamaların şahsıma ödeneceğinin firma yetkilisi Serpil hanım trf. dan garantisinin verilmiş olmasına rağmen, halen herhangi bir ödeme yapılmamıştır. Tasarruf ederek biriktirdiğimiz bir parayla satın aldığımız seyahatin bizden kaynaklanmayan sebeplerle, tamamen firmaca iptal edilmiş olması ve katılmadığımız bir gezinin bedelinin halen şahsıma ödenmemiş olması, bizi fazlasıyla mağdur etmiş ve tüketici haklarımız korunmamıştır. Bugüne kadar gerekli ödemelerin yapılmamış olması,ödeme konusunda firmayla bir türlü irtibat kuramamış olmam, Sn.Çağatay Şahin beyin ismini koyarak kurmuş olduğu ve markalaşan “Çağatay Yolda” seyahat firmasına olan güvenimi ne yazık ki yıkmıştır. Eğer firma iyi niyetli ise, iyi niyetini göstererek mağduriyetimi acilen gidermesini bekliyorum.
Bahar Sercan Aydın
24 Mayıs 2018, Perşembe 11:05
Bu zor günleri atlatıp yine güzel gezilere yelken açaçağız dört yıldır harika turlarımız oldu herşeyin en güzelini yaşattınız zor sürecinizde yanınızdayım Serpilimi ve Çağatayımı seviyorum dualarım sizlerle
Bahar Sercan Aydın
22 Mayıs 2018, Salı 08:22
Sevgili Çagatay ile 4 yıldır beraber geziyoruz. Biz konuklarına en iyi hizmeti vermek için ellerinden gelen her şeyi yaptılar bu zor sürecide atlatıcaklar ve yine biz hep beraber gezmelerimize devam edeceğiz seni ve Serpili seviyorum kalbim dualarım sizlerle
Şükran naneci
21 Mayıs 2018, Pazartesi 11:53
Sevgili çagatay sizin dürüst insanlar oldugunuza ben sonuna Kadar inanıyorum gezileriniz dört senedir katılıyorum hergezinizden mutlu dönüyorduk.Ülkemizin durumu sizlerede yansıdı .Her gecenin bir sabahı var serpil ve çsgatay inşallah herşey güzel olacak bizleri tekrar gezdireceksiniz.Şunu unutmayın doğru insanların gösle görülmeyen orduları var .Sizleri seviyorum.
Figen Gökgöz
21 Mayıs 2018, Pazartesi 09:19
Çağatayında bu zorlu süreçten geçeceğine eminim .Gidilecek turlara titizlikle hazırlanır,işine özveriyle yapan biridir.Ben Çağatay Yolda ile kaç yıldır gezerim gezilerinde en ufak bir pürüzle karşılaşmadım .Eminim ki bu zor sürecide atlatacak ve yine yollarına ve gezilere hep birlikte devam edeceğiz...Çatağay ve Serpil kardeşimede bu zorlu süreçte allah yardım eder inşallah .Dürüst insanların her zaman arkasında gözle görülmeyen orduları vardır..
Zeynep Kurap
17 Mayıs 2018, Perşembe 07:19
Herkes tur yapmaya kalkarsa sonuc bu olur!!!
Ferah Tüzümet Şahin
16 Mayıs 2018, Çarşamba 05:18
Sevgili Çağatay ve Serpil Zor durumda kalmanız bizi çok üzüyor ama size sonuna kadar güveniyor ve bu girdaptan çıkmanız için dua ediyorum .Yolunuz açık olsun ,zorluklarının düz olsun .Dürüst olduğunuzdan sonuna kadar eminim.