Bodrum'da iki otele mühür!

Bodrum'da iki otele mühür!
28 Temmuz 2021, 14:43
Bodrum'da faaliyet gösteren iki otel mühürlendi.

Gümbet Mahallesi Ayaz Caddesi üzerinde faaliyet gösteren 75 yataklı Dream Palace isimli otelin güvenli turizm sertifikası, pandemi kurallarına uymadığı gerekçesiyle iptal edildi. Emniyet ve zabıta görevlileri, otele giderek mühürleme işlemi gerçekleştirdi. Otelin güvenli turizm sertifikası alıncaya kadar kapalı kalacağı ifade edildi.

Yalıkavak Mahallesi’nde Boel Otel de özel bir bölümden girilen gece kulübünde gece saat 00.00'dan sonra kısıtlamayı delerek eğlenceye yapıldığı tespit edildi. Sabah 05.00'e kadar eğlencenin sürdüğü belirlenen mekana emniyet görevlileri gece 01.00'den sonra gitti. Baskında, koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında uygulanan 00.00'dan sonra müzik ve eğlence kısıtlamasının delindiği de ortaya çıktı. Mühürlenen mekana 15 gün kapatma cezası verildi.

Yorumlar
Turan Soner
31 Temmuz 2021, Cumartesi 01:33
15 Gün kapatma nedir? Kapat bir yil birde para cezası acitacak kadar, herkes adam olsun yeterki.(baba bu guvenlik kodu nedir)
şövalye
29 Temmuz 2021, Perşembe 11:53
keyfinize göre uygulama yapıyorsunuz yazık değilmi insanların emeğine 2 yıl oldu insanlar mağdur sezon ortası yaptığınız hiç doğru değil
£££££
29 Temmuz 2021, Perşembe 09:15
Turizmi anladıkta barlar ve meyhaneler sabaha kadar açık bizim gördüğümüzü yetkililer neden görmez
Hasan Uygur
29 Temmuz 2021, Perşembe 09:12
Meyhaneler saat 3 e 4 e kadar müzik yapıyor adamlar tiktoktan canlı yayın yapıyor hemde onlarca işletme yetkililer görmüyormu bunu
Mustafa Başer
29 Temmuz 2021, Perşembe 03:30
En ağır para cezası uygulanmalı ve kapatılmalı
Mehnet
29 Temmuz 2021, Perşembe 11:37
Düğünlerde cümbür cemaat
S...
29 Temmuz 2021, Perşembe 10:04
Ya saka gibisiniz gercekten saat 00.00 kadar bulasmiyormu bu virus insanlari aptal yerine koymaktan vazgecin artik elim turisti geliyor ulkeme maskesiz rahat rahat geziyor sahil polis zabita dolu biride cikip maske tak demiyor ceza yazmiyor sacma sapan isler.
Turizm
29 Temmuz 2021, Perşembe 06:51
Güvenli Turizm Sertifikası olmadığı için otel kapatılmışmi çok komiksiniz. Sertifikasi olan otellerin ne artısı var acaba. Güvenli Turizm Sertifikası her ay birilerine yapılan ödemeden başka bir şey değil adamlar hiç kontrole bile gelmeden kargo ile aylık sertifika gönderiyor. Ay sonu paramız ödensin yeter mantığında. 3 5 şirket yetki almış otellerden para basıyor.
????????!!!!?????
29 Temmuz 2021, Perşembe 06:45
Deve....!!! Develer eğlensin ezilen karıncalar olsun öyle mi Deve...
Ferhat öncel
29 Temmuz 2021, Perşembe 06:40
Sen eğleneceksin ,para kazanacaksın diye başkalarının hayatına kast etmeye hakkın yok.Bunu anlaman için sevdiklerini kaybetmen mi gerekiyor.
,,,,,,,,
29 Temmuz 2021, Perşembe 05:36
Para için halkın sağlığını riske atan bu işletmelere gereken cezayı verin
?
29 Temmuz 2021, Perşembe 12:27
haberi iyice oku ondan sonra yorumunu yaz.
hakan
28 Temmuz 2021, Çarşamba 11:52
Siz eylenin biz sağlıkçıların izinleri iptal olsun yaziklar olsun 53 gun izinim var 1 gün bile kullandırmıyolar
????? ?????