Aylar sonra ilk kafile geldi... Uçak yağacak!

Aylar sonra ilk kafile geldi... Uçak yağacak!
24 Eylül 2021, 08:13
İngiltere'nin Türkiye'yi 22 Eylül'den itibaren kırmızı listeden çıkarmasının ardından ilk İngiliz turist kafilesi Türkiye'ye geldi.

İngiltere Ulaştırma Bakanı Hon Grant Shapps'in Türkiye'yi 22 Eylül'den itibaren kırmızı listeden çıkararak, seyahat edilebilir ülkeler arasına aldıklarını açıklamasının ardından, Muğla'nın Dalaman ilçesine gelen 129 kişilik ilk İngiliz turist kafilesi, havalimanında lokumla karşılandı.

Lokum ikram edildi

Karardan sonra İngiltere’den gelen 129 kişilik ilk turist kafilesi için YDA Dalaman Havalimanı’nda karşılama töreni düzenlendi. YDA Dalaman Havalimanı Genel Müdürü Cengiz Tuğrul Ayaz’ın da hazır bulunduğu karşılamada, turistlere lokum ikram edildi.

Ay sonuna kadar dalamana 380 uçak İngiliz turist getirecek

Ayaz, uzun zamandır dört gözle bekledikleri İngiliz turist kafilesini karşıladıklarını belirtip, “Bizim kadar, onlarda heyecanlı. Dört gözle bekledikleri bir bölge. Ay sonuna kadar havalimanımıza 380 uçak iniş yapacak. Bu uçak sayısı yaklaşık 60 bin yolcuya tekabül ediyor. Kasım ayının sonuna kadar bu sayıyı artırmayı hedefliyoruz. Finalimiz daha güzel olacaktır. 2022 yılı için umutluyuz” dedi.

İngiltere’nin Türkiye’ye yönelik seyahat yasaklarını kaldırmasının ardından sezon boyunca İngiliz turist ağırlamayan turizmciler, yılın son çeyreğine umut bağlamıştı.

Türkiye Seyahat Acentaları Birliği’nden yapılan açıklamada İngiltere’den 200 bin turist beklendiği belirtilmişti.

Yorumlar
Misafir
28 Eylül 2021, Salı 07:31
Yabancılar bizim ulkeye geldiginde lokumla davut zurnaya karşliyoruz biz durt dişına cıktımızda diger ulkeler bizi havaalanında sorguya cekyorlar neden geldın ne kadar paran var dunuş biletini varmı otel rezervasyonun varmı bir çok ulkeyi turislik amacıl ziyaret etim turkiye pasaportun yurt dışında hiç degeri yok çok sayıda vatandaşımı multeci muhamelesi göryor
Mert ince
26 Eylül 2021, Pazar 03:24
Güzel bir karşılama gayet normal insanlar her güzel şeye layiktir.
Lokman
26 Eylül 2021, Pazar 12:52
Turist gelsin de ne nereden gelirse gelsin mantığı çok yanlış. Hastalığın daha da yayılmasından başka bir etkisi olmayacaktır.
Aydem aydem
26 Eylül 2021, Pazar 11:38
Turist herşey dahil gelir 500eroya bir hafta 5 yıldızlı mir otelde dışarıya 10 ero harcamadan gider ve niz sevinç çığlıkları atarız.Fakat gariban!gurbetçi aynı otele iki öisli fiyat öder,piyasayı doyurur yinede kıymeti olmaz,yinede yolunacak enayi!olarak görülür.Turist gelsin tabiki ana Türkiyenin her şey dahil sistemi değişmesi lazım,hem israfı önlemek için,hemde piyasa ekonomisine daha fazla katkı için.
Cenk
26 Eylül 2021, Pazar 11:17
Resmen Rezilik gelmis Lokmum dağıtıyorlar. Bu kadarmı Düstük
Ramazan
26 Eylül 2021, Pazar 04:32
Benim ülkemde turistlere ucuz bana pahalı ülkem turisti çok seviyor
Biz
26 Eylül 2021, Pazar 01:46
Bir çok ülkede turistleri kendi gelenekleri ile karşılarlar. Bizde lokumla karşılamışız. Bunun nesi kötü. Bende bir çok ülkeye gittim ve turistseniz farklı karşılandık. Bence çok normal.
Yakup
25 Eylül 2021, Cumartesi 11:46
Yaz bitti sezon bitti turist yağacak diyorlar hala komik
Ayşe Tezgor
25 Eylül 2021, Cumartesi 10:44
Bizler geldiğinde Güleryüz bile görmüyoruz
Zülfikar
25 Eylül 2021, Cumartesi 07:54
Antalyalı bir turizm işletmecisi olarak lokum dağıtma konusu küçük düşürme ile ne alakası var anlayamadım bu bir nezaketen yapılan bi gelenektir yıllardır sezon açılınca ilk gelen kafileye çiçek ve Türk lokumu ikram edilir ayrıca bizim küçük düşecek bi durumumuz yok bu ülkede Antalya Muğla vesaire bu deniz bu kum bu güneş bitmedikce o turistler mecbur gelecekler buraya çünkü kendi ülkelerinde böyle bi durum yok o yüzden bize mecburlar bakın iki yıldır pandemi sebebiyle bize kapatan ülkeler tekrar açınca nasıl akın ediyorlar Antalyaya yada egeye hemde koşa koşa akın akın geliyorlar başka çareleri yok çünkü lokum ikram etmeyi küçük düşürülme olarak algılayan arkadaşlar küçük düşünüyorlar konuya yüzeysel bakmayın bence tavsiyemdir saygılarla
Bilal gezen
25 Eylül 2021, Cumartesi 07:46
Kılınç kalkan ile karşılamak vardı eskiden.ne günlerdi be hey gidi günler hey.ucaktan inen turistlerin korkudan dizleri titrerdi.hatta bazıları geri uçağa binip kacmak isterdi.
Âdil kaya
25 Eylül 2021, Cumartesi 06:27
Semiha hanım önemli değil. Turizm sektörü tabi ki önemli buna itirazım yok, lakin bu kadarına da gerek yok. Bu Ingilizler yada diger tüm yabancılar, Türkiyeyi hepimizden iyi biliyorlar, Türkiye den daha güzel ve daha ucuz bir yer olmadığını bilip geliyorlar. Ben yurt dışındayım Bende Ülkeme geliyorum, bende Ülkeme döviz kazandırıyorum ama onların gördüğü itibarı görmüyorum. Gelsin tatilini yapsın gitsin itirazım zaten olmaz. Ama Lokumla karşıladınız diye de kimse Türkiye'ye madalya vermeyecek.
Cemil nadir özgün
25 Eylül 2021, Cumartesi 06:17
Niye lokum ikram ediyormuşuz. Herifler taş.ğımızı yala dese,yalayacak kadar boktan durumdasın da ondan.iha,siha palavraları ise gülünçten de öte.Zavallılık.
Semiha Özsemerci
25 Eylül 2021, Cumartesi 02:59
Çok pardon ilk yorumumda size Adil bey yerine Atilla bey yazdığım için
Blau
25 Eylül 2021, Cumartesi 02:59
Neden lokum !! Gelsin tatilini yapsın gitsin. Sıcak ama mesafeli...Neden bunu ögrenemeyip kendimizi küçültüyoruz. Ingiliz kim ya !!
Semiha Özsemerci
25 Eylül 2021, Cumartesi 02:56
Atilla kaya bey size katılıyorum
Ersin
25 Eylül 2021, Cumartesi 02:28
Biz herşey den önce bir turizm ülkesiyiz, sanayide de güzel işler yapmaya başladık ihalar sihalar gibi ancak turistleri lokumla karşılamaya gelince bu çok normal çünkü ilk gelen misafirlere lokum dağıtılıyor turizm gelirleri olmadan ayakta kalmak zor bu birçok ülke için böyle,,, küçük düşürücü bir durum değil aksine çok güzel..
Seydi dolen
25 Eylül 2021, Cumartesi 01:54
Normale donus var bence asilar yapildikca her sey duzelecek
Âdil kaya
25 Eylül 2021, Cumartesi 11:41
BU KADAR KÜÇÜK DÜSÜRÜLMEYİ HAZMEDEMİYORUM. YAZIKLAR OLSUN..BU NE CAHİLLİK, BİZ ASIRLAR BOYU HER KESE DİZ ÇÖKTÜRMÜŞÜZ AMA ŞU DÜSTÜĞÜMÜZ DURUMA BAK. Ukraynadan gelirler lokumla karşılanır. Ingiltereden gelirler lokumla karşılanır, Nedir bu yabancı sevdalisi olmak gerçekten anlamıyorum. Onlara lokumlar etraflarinda pervane olmalar, ama Kendi halkınıza bu kadar güzel davranmıyorsunuz. HANGİ ÜLKE SİZ GİDİYORSUNUZ DİYE SİZİ BÖYLE KARŞILIYOR. GURUR DUYULACAK BIR GECMİŞTEN, KÜÇÜK DÜŞÜRDÜĞÜNÜZ BU GÜNE GETİRDİĞİNİZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDİYORUM.
Mehmet
24 Eylül 2021, Cuma 11:45
Sene sonuna kadar aşı ve testlerde kalkarda bizlerde dış ülkelere seyehat edebiliriz