Atlasglobal'de ilk işten çıkarılanlar onlar oldu!

Atlasglobal'de ilk işten çıkarılanlar onlar oldu!
04 Aralık 2019, 09:01
Ekonomik sıkıntılar sebebiyle 21 Aralık'a kadar uçuşlarını durduran Atlasglobal'de işten çıkarmalar başladı.

Bir süredir uçuş iptalleri ve operasyona ara verdiği yönündeki açıklamalarıyla gündem olan Atlasglobal, yardımcı pilot kadrosunu işten çıkarttı. İşten çıkarılan bir pilot maaşlarının ödenmediğini ve tazminat almadıklarını belirtti.

'Kıdem tazminatları verilmedi' iddiası

Eski çalışanın verdiği bilgiye göre Atlasglobal pilotlarına yaptıkları iş sözleşmesinde kıdem tazminatı hakkını sunmuyor. Kriz durumlarında ilk işten çıkarılanlar pilotlar oluyor.

Genel müdürlük çalışanlarının nöbetçi personel haricinde 16 Aralık tarihine kadar izinli sayıldığı, firmanın personele gönderdiği mesajla duyurulmuştu.

Etiketler:Atlasglobal pilot
Yorumlar
Servet gökkoyun
05 Aralık 2019, Perşembe 01:52
Kıdem tazminatı yasalarda düzenlenmiştir. Alınmama hususunda yapılan sözleşme geçersizdir.hukuka aykırıdır. Bu gibi asılsız haberler yayınlamak da hukuka aykırıdır. Lütfen yorumlar da biraz daha duyarlı olalım..?
Erkan Otağ
05 Aralık 2019, Perşembe 09:05
Memleketimizin bir değeridir. Bu noktaya nasıl gelindi bilemiyorum ama üzüntü verici. Birçak sektöre verilen ciddi desteklerin bir kısmı Atlas'a verilemezmi acaba. Yaşatmak ve iyi idare etmek gerekir. Havacılığın zor, masraflı ve bir o kadar da yüksek riskli bir sektör olduğunu bilenler yeni bir havayolu kurulmasının zorluğunuda bilirler. Elimizdekileri yitirmesek iyi olur. Selamlar.
Airline
05 Aralık 2019, Perşembe 07:14
Atlas Global e çok üzüldüm yolculuk yapma fırsatım oldu airbusla uçakları ile pırıl pırıl tertemiz hizmet kalitesi bir o kadar güzel umarım tekrar ülkemizde uçuşlara geri döner
Ali Türkler
04 Aralık 2019, Çarşamba 09:51
Altasglobal eski bir çalışma gecmisim oldu kısa zaman içinde Murat Bey'i tanımak kısmet oldu maaş konusunda her konuda da her kese yardımcı olan bir insan kendisi her kes zor zamanlar gecirebilir normal ama şunu bilmek lazım Altasglobal çok tanıdık insan var yer hizmetleri de dahil insAllah herşey çok güzel olur. Saygılarımla.
Has atlas
04 Aralık 2019, Çarşamba 09:13
Öz atlas hemen atlamis
Hasan bal
04 Aralık 2019, Çarşamba 09:00
Aynen sana katiliyorum ayrica atlasglobal bana gore tukiyedeki en guzel en iyi hizmet veren havayoludur
Öz-atlas
04 Aralık 2019, Çarşamba 10:08
Merhaba, Öncelikle Atlasglobal'in maaş günü ayın 5 i olarak belirlenmiştirve bu zamana kadar sadece geçen ay hariç her seferinde ayın 5 inde yatırılmıştır. Maaşlar yatırılmadı yazarak okuyucuları sanki vakti geldi ama verilen söz tutulmadı olarak anlaşılmasına neden oluyorsunuz. tazminatlar için yazdıklarınızda gerçeği yansıtmıyor. Siz bu bilgileri nereden alıyorsunuz ? yada olmasını istediğiniz gelişmelerimi yazıyorsunuz?